Taiangelxo

Page 1 of 4 1, 2, 3, 4  Next

Go down

Taiangelxo

Post by taiangelxo on Tue Feb 12, 2008 10:59 pm

HEHES, am I counted as new >.< after a week and I'm a supermember yay!!


I'm a bunny rabbit x3

Hello, my real name is Wendy >.< and no, not Wendy's do not order your french fries here x3!
My personality is quite childish, slow, dumb, very very very very (I've warned you okies?)very very very very ........etc. emotional T-T. Well my friends tell me I'm funny cause.......... I really don't know.... hmmmm... wide imagination. And yes do not think I'm lying about being dumb ever since I've somehow became naive and innocent 0.0 I've also become dumb. My mind is only limited to three items at a time. But I am a very playful person, but kinda crazy, like I would scream out of nowhere >.< hehes. Hmmm..what else should I say.... I have really weird fears? I get scared really easily and I think my fears aren't normal. OH and I love singing x3 lalala~ everyday everywhere anytime x3 hehes, I hope one day I can sing with Fahrenheit, which will probably never happen unless I take a trip to lala land x3! Hmmm.... I have weird nicknames? <33 hahas my friend call me angel =3 yayyy, lmao just somehow they say that I'm so innocent that I'm nice to everyone (except parents and I'm a devil in lala land mwhahaha - I will probably only hurt people there a.k.a teachers!!!!) I really can't believe all teachers think I'm a good-too-shoes even if i fail alot of test *sigh*...OH ONE LAST THING...............................I LOVE ARRON <33 Happy

P.S.
I like to cook sometimes 0.0,Oh and I eat alot!! >.< and the amazing thing about that is IM NOT FAT!! x3 Hmm... I really want to play the piano and learn more chinese so maybe just maybe I can write songs x3 cause I love music. I want to show my love for music to the world x3 I also want to learn to dance hip hop!!! It looks so cool >.


Last edited by taiangelxo on Tue Feb 26, 2008 10:03 pm; edited 15 times in total
avatar
taiangelxo
FA Supporter
FA Supporter

Female Number of posts : 1455
Age : 23
Location : NY, Brooklyn
Registration date : 2008-02-03

View user profile http://www.wretch.cc/taiangel159x

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by chocobunny on Thu Feb 14, 2008 12:15 am

wow i guess we have a lot in common xD ESPECIALLY the last point xD
avatar
chocobunny
FA Supporter
FA Supporter

Female Number of posts : 529
Location : Canada
Registration date : 2007-12-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by taiangelxo on Thu Feb 14, 2008 12:35 am

cool!!! hahas im post a pic too later on hiuxiang should right somwhere they must post their pic hahas im curious wut people look like im curious george!!!!!!!
avatar
taiangelxo
FA Supporter
FA Supporter

Female Number of posts : 1455
Age : 23
Location : NY, Brooklyn
Registration date : 2008-02-03

View user profile http://www.wretch.cc/taiangel159x

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by Hiuxing on Thu Feb 14, 2008 2:22 am

taiangelxo wrote:cool!!! hahas im post a pic too later on hiuxiang should right somwhere they must post their pic hahas im curious wut people look like im curious george!!!!!!!

On huixiang? Is that a site or something?
Haha, yeah. I want to see their faces too. HAHAHA
But I won't force them if they don't want it. -^^-
avatar
Hiuxing
Admin
Admin

Female Number of posts : 688
Location : Fahrenheit Avenue
Registration date : 2007-08-12

View user profile http://reachtherainbow.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by Miyavi on Thu Feb 14, 2008 10:07 am

taiangelxo wrote:HEHES, am I counted as new >.< after a week and I'm a supermember yay!!

Hello, my real name is Wendy >.< and no, not Wendy's do not order your french fries here x3!
My personality is quite childish, slow, dumb, very very very very (I've warned you okies?)very very very very ........etc. emotional T-T. Well my friends tell me I'm funny cause.......... I really don't know.... hmmmm... wide imagination. And yes do not think I'm lying about being dumb ever since I've somehow became naive and innocent 0.0 I've also become dumb. My mind is only limited to three items at a time. But I am a very playful person, but kinda crazy, like I would scream out of nowhere >.< hehes. Hmmm..what else should I say.... I have really weird fears? I get scared really easily and I think my fears aren't normal. OH and I love singing x3 lalala~ everyday everywhere anytime x3 hehes, I hope one day I can sing with Fahrenheit, which will probably never happen unless I take a trip to lala land x3! Hmmm.... I have weird nicknames? <33 hahas my friend call me angel =3 yayyy, lmao just somehow they say that I'm so innocent that I'm nice to everyone (except parents and I'm a devil in lala land mwhahaha - I will probably only hurt people there a.k.a teachers!!!!) I really can't believe all teachers think I'm a good-too-shoes even if i fail alot of test *sigh*...OH ONE LAST THING...............................I LOVE ARRON <33 Happy

Haha We have a lot in common too ^w^ I'm the funny one when I'm with my friends x'D And I'm very childish too, often.. ^^
""hehes, I hope one day I can sing with Fahrenheit, which will probably never happen unless I take a trip to lala land x3!""
That Lala land sure is great 8''D Why can't it be real? x'''D


Last edited by on Thu Feb 14, 2008 6:31 pm; edited 1 time in total
avatar
Miyavi
Moderator

Female Number of posts : 5442
Age : 26
Location : Sweden
Registration date : 2008-01-01

View user profile http://jirowang.bilddagboken.se/p/main.html

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by Miyavi on Thu Feb 14, 2008 10:11 am

taiangelxo wrote:cool!!! hahas im post a pic too later on hiuxiang should right somwhere they must post their pic hahas im curious wut people look like im curious george!!!!!!!

I'm really curious too how everyone here look like :0 But I don't dare to post a picture of me here if no one else do that x'D And i don't know how too tell everyone about me either, I don't know where to start.. x''D
avatar
Miyavi
Moderator

Female Number of posts : 5442
Age : 26
Location : Sweden
Registration date : 2008-01-01

View user profile http://jirowang.bilddagboken.se/p/main.html

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by 95*jiro_meltedme on Thu Feb 14, 2008 2:31 pm

haha i cant believe i showed my picture to you, miyavi
i SO regret it TT_TT
avatar
95*jiro_meltedme
FA Lover
FA Lover

Female Number of posts : 2680
Age : 25
Location : San Francisco, CA
Registration date : 2008-01-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by 95*jiro_meltedme on Thu Feb 14, 2008 2:33 pm

btw, i dont think we have anything in common, really.
im not innocent, not naive, not funny, nor am i childish
sigh... we would have at least one thing in common if u change that last word to JIRO
yay!
avatar
95*jiro_meltedme
FA Lover
FA Lover

Female Number of posts : 2680
Age : 25
Location : San Francisco, CA
Registration date : 2008-01-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by Miyavi on Thu Feb 14, 2008 6:32 pm

95*jiro_meltedme wrote:haha i cant believe i showed my picture to you, miyavi
i SO regret it TT_TT


LOL! Why?? You looked super cute ffs.. Im serious ^w^ You must've thought that Iäm a weirdo when you saw my photo then xDDD
avatar
Miyavi
Moderator

Female Number of posts : 5442
Age : 26
Location : Sweden
Registration date : 2008-01-01

View user profile http://jirowang.bilddagboken.se/p/main.html

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by 95*jiro_meltedme on Thu Feb 14, 2008 6:41 pm

NO WAY!!!!! why would u be a weirdo?
you act weirder than u look,, trust me

btw, nice to learn more about you, taiangelxo
avatar
95*jiro_meltedme
FA Lover
FA Lover

Female Number of posts : 2680
Age : 25
Location : San Francisco, CA
Registration date : 2008-01-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by chocobunny on Thu Feb 14, 2008 7:43 pm

lol
i wanna see ppl's pics too!!!
avatar
chocobunny
FA Supporter
FA Supporter

Female Number of posts : 529
Location : Canada
Registration date : 2007-12-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by chocobunny on Thu Feb 14, 2008 7:45 pm

95*jiro_meltedme wrote:NO WAY!!!!! why would u be a weirdo?
you act weirder than u look,, trust me

btw, nice to learn more about you, taiangelxo

heyyy i wanna see!!!
avatar
chocobunny
FA Supporter
FA Supporter

Female Number of posts : 529
Location : Canada
Registration date : 2007-12-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by taiangelxo on Thu Feb 14, 2008 7:49 pm

hahas i posted a pic x3 but i can i hope every can too x3 hehes im curious so put your pics if you can i wont force you like :kill: but hahas =]
avatar
taiangelxo
FA Supporter
FA Supporter

Female Number of posts : 1455
Age : 23
Location : NY, Brooklyn
Registration date : 2008-02-03

View user profile http://www.wretch.cc/taiangel159x

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by chocobunny on Thu Feb 14, 2008 7:53 pm

taiangelxo wrote:hahas i posted a pic x3 but i can i hope every can too x3 hehes im curious so put your pics if you can i wont force you like :kill: but hahas =]

Im gonna look NOW
avatar
chocobunny
FA Supporter
FA Supporter

Female Number of posts : 529
Location : Canada
Registration date : 2007-12-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by chocobunny on Thu Feb 14, 2008 7:54 pm

OHH you look so young
i guess its cuz i look old >.< a lot of my friends look old for their ages too so lol
ur prettyful! =3
avatar
chocobunny
FA Supporter
FA Supporter

Female Number of posts : 529
Location : Canada
Registration date : 2007-12-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by taiangelxo on Thu Feb 14, 2008 7:55 pm

ehahas yay!! im try to fix the fix cause i can only see half of my face >.< the pic came out too big x3
avatar
taiangelxo
FA Supporter
FA Supporter

Female Number of posts : 1455
Age : 23
Location : NY, Brooklyn
Registration date : 2008-02-03

View user profile http://www.wretch.cc/taiangel159x

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by chocobunny on Thu Feb 14, 2008 7:57 pm

*sigh* now im jealous
im ugly lol
avatar
chocobunny
FA Supporter
FA Supporter

Female Number of posts : 529
Location : Canada
Registration date : 2007-12-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by taiangelxo on Thu Feb 14, 2008 8:02 pm

Hiuxing wrote:
taiangelxo wrote:cool!!! hahas im post a pic too later on hiuxiang should right somwhere they must post their pic hahas im curious wut people look like im curious george!!!!!!!

On huixiang? Is that a site or something?
Haha, yeah. I want to see their faces too. HAHAHA
But I won't force them if they don't want it. -^^-

hahhas i meant to say oh i should ask hiuxing if she can tell people to add their pics too Kawaii2
avatar
taiangelxo
FA Supporter
FA Supporter

Female Number of posts : 1455
Age : 23
Location : NY, Brooklyn
Registration date : 2008-02-03

View user profile http://www.wretch.cc/taiangel159x

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by taiangelxo on Thu Feb 14, 2008 8:04 pm

chocobunny wrote:*sigh* now im jealous
im ugly lol

hehes maybe not x3 introduce yourself and postie a pic x3
avatar
taiangelxo
FA Supporter
FA Supporter

Female Number of posts : 1455
Age : 23
Location : NY, Brooklyn
Registration date : 2008-02-03

View user profile http://www.wretch.cc/taiangel159x

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by chocobunny on Thu Feb 14, 2008 8:05 pm

but im not newww lol
nd im uglyy >.<
avatar
chocobunny
FA Supporter
FA Supporter

Female Number of posts : 529
Location : Canada
Registration date : 2007-12-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by taiangelxo on Thu Feb 14, 2008 8:36 pm

hahas im only here for a lik 2 weeks or maybe less hahas
avatar
taiangelxo
FA Supporter
FA Supporter

Female Number of posts : 1455
Age : 23
Location : NY, Brooklyn
Registration date : 2008-02-03

View user profile http://www.wretch.cc/taiangel159x

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by chocobunny on Thu Feb 14, 2008 10:02 pm

taiangelxo wrote:hahas im only here for a lik 2 weeks or maybe less hahas

I KNOW how do you manage to post so much in such a short period of time? o_O
avatar
chocobunny
FA Supporter
FA Supporter

Female Number of posts : 529
Location : Canada
Registration date : 2007-12-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by taiangelxo on Thu Feb 14, 2008 11:04 pm

hehes im ADDICTED~~ hahas x3
avatar
taiangelxo
FA Supporter
FA Supporter

Female Number of posts : 1455
Age : 23
Location : NY, Brooklyn
Registration date : 2008-02-03

View user profile http://www.wretch.cc/taiangel159x

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by chocobunny on Thu Feb 14, 2008 11:05 pm

i noticed
especially to arron o_O
avatar
chocobunny
FA Supporter
FA Supporter

Female Number of posts : 529
Location : Canada
Registration date : 2007-12-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by taiangelxo on Thu Feb 14, 2008 11:19 pm

hahas yepps i went all crazy when i got the second album x3 ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ARRON!!!! <33
avatar
taiangelxo
FA Supporter
FA Supporter

Female Number of posts : 1455
Age : 23
Location : NY, Brooklyn
Registration date : 2008-02-03

View user profile http://www.wretch.cc/taiangel159x

Back to top Go down

Re: Taiangelxo

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 4 1, 2, 3, 4  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum